خانه آب

اردبیل، خیابان دانش

رو به روی کارگزاری آگاه

شماره تماس

09148112613

آدرس ایمیل

info@khaneab.com

تصفیه آب برای سنگ کلیه

تصفیه آب برای سنگ کلیه

سنگ کلیه قطعات جامدی از مواد هستند که در داخل کلیه ها تشکیل می شوند. آنها می توانند از کلسیم، اگزالات یا اسید اوریک ساخته شوند. در این مقاله  قصد داریم تا به موضوع تصفیه آب برای سنگ کلیه بپردازیم. وقتی فردی سنگ کلیه دارد، ممکن است در ناحیه کمر و شکم درد داشته باشد و در ادرارش خون باشد. سنگ کلیه را می توان با دارو یا جراحی درمان های مختلف رفع کرد اما برای پیشگیری از این موضوع، بهتر است آب  آشامیدنی روزانه خود را اصلاح کنیم. آب درمانی برای سنگ کلیه نوعی درمان پزشکی است که شامل نوشیدن آب برای حل کردن سنگ کلیه است. درمان سنگ کلیه با آب معمولا در خانه با هدف جلوگیری از تشدید درد و سهولت عبور سنگ از طریق مجرای ادراری انجام می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب فرآیند حذف مواد نامطلوب از آب است و این فرآیندی است که برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است. تصفیه را می توان از طریق استفاده از منابع آب طبیعی مانند چشمه ها و چاه ها یا با روش های مصنوعی مانند تصفیه خانه های آب شهری و سیستم های اسمز معکوس به دست آورد. هدف در هر دو مورد کاهش محتوای مواد مضر مانند باکتری ها، ویروس ها و انگل ها تا حد قابل قبولی است.

دستگاه های تصفیه آب به روش های مختلفی استفاده می شوند. می توان از آنها برای حذف ناخالصی ها از آب، ایمن ساختن آن برای آشامیدن و بهبود طعم آب استفاده کرد. دستگاه های تصفیه را می توان در منزل یا محل کار نصب کرد. آنها بسته به کاربردشان در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. به عنوان مثال، تصفیه‌کننده‌های قابل حملی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را در همه جای دنیا حمل کرد و از آنها استفاده کرد. همچنین تصفیه‌کننده‌هایی در مقیاس بزرگ وجود دارند که می‌توانند در یک تصفیه‌خانه نصب شوند تا آب آشامیدنی تمیز را برای کل شهر یا شهر فراهم کنند. تصفیه آب برای سنگ کلیه در واقع به این دلیل مهم است که باعث می شود تا ناخالصی های آب که یکی از دلایل مهم سنگ کلیه است، وارد بدن نشود.

بیماری های ناشی از آب ناسالم

اما جدای از مزایای تصفیه آب برای سنگ کلیه، این نوع آب برای سایر بیماری ها نیز مزایای بسیار فوق العاده ای دارد. آب مهمترین منبع برای بقای انسان است. سازمان WHO اعلام کرده است که آب آشامیدنی پاک و بهداشت از حقوق اولیه هستند. شایع ترین بیماری ناشی از آب ناسالم اسهال است که می تواند در کودکان خردسال و افرادی با سیستم ایمنی ضعیف کشنده باشد. سایر بیماری ها عبارتند از: تب حصبه، وبا، هپاتیت A و فلج اطفال.

علت اصلی بیماری های ناشی از آب ناسالم، تامین ناکافی آب آشامیدنی سالم یا عدم دسترسی به امکانات بهداشتی مانند توالت یا توالت است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان می کند که “حدود 1.8 میلیون نفر سالانه بر اثر بیماری های ناشی از آب ناسالم و بهداشت نامناسب جان خود را از دست می دهند.” این بیماری ها عبارتند از وبا، اسهال، تب حصبه، اسهال خونی و هپاتیت.

بیماری های منتقل شونده از آب

بیماری های منتقله از طریق آب به دلیل کیفیت پایین آب ایجاد می شوند. این بیماری ها از طریق آب آلوده منتقل می شوند و می توانند کشنده باشند. شایع ترین بیماری های منتقله از طریق آب عبارتند از اسهال، اسهال خونی، تب حصبه و هپاتیت. این بیماری معمولاً توسط باکتری ها یا ویروس هایی ایجاد می شود که آب را آلوده می کنند. آنها هنگام نوشیدن یا حمام کردن در آب آلوده از طریق دهان یا بینی وارد بدن می شوند. گاهی اوقات در صورت اشتراک گذاری غذا یا نوشیدنی از منبع آب آلوده امکان انتقال این بیماری ها از فردی به فرد دیگر وجود دارد.

تصفیه آب برای سنگ کلیه در خانه آب

شرکت خانه آب شرکتی است که دستگاه های تصفیه آب را به مصرف کنندگان می فروشد. این شرکت دستگاه های تصفیه آب و سایر محصولاتی را ارائه می دهند که به مردم کمک می کند تا آب پاکیزه را دریافت کنند. خانه آب برای فروش محصولات خود باید مزایای استفاده از محصول خود را نسبت به رقبا نشان دهند. یکی از مزایا های خانه آب، قیمت بسیار پایین و کیفیت بالای دستگاه های تصفیه آب خانگی این شرکت است. شرکت فروش دستگاه تصفیه آب شرکتی است که در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب فعالیت می کند. خانه آب شرکت پیشرو در بازار می باشد و سالها است که در بازار مصرفی در سطح بالا رقابت می کند. بسیاری از برند های معروف بازار مانند سافت واتر، سی سی کا، اچ او اچ، آرتک و آکواول را می توانید از مجموعه خانه آب اردبیل تهیه کنید.

برچسب‌ها :
اشتراک گذاری :
مطالب مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *